Kasutajate reeglid

TINGIMUSED

1. Üldsätted

Veebipoe floret.ee (edaspidi: floret.ee e-pood või e-pood) omanik on ettevõte Lillebuket OÜ (14988742)

Kasutustingimused kehtivad kõigile, kes e-poest ostu sooritavad.

Enne ostu sooritamist peab ostja kinnitama, et nõustub ja on tutvunud floret.ee e-poe kasutustingimustega

2. Hind ja tooted

Kõikidele e-poes müüdavatele kaupadele kehtib veebilehel märgitud hind. E-pood jätab endale õiguse hindu kodulehel muuta

E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes.

Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla.

E-poel on õigus tellitud toote pildil näidatud lillede mitteolemasolul asendada pildil näidatud lilled teiste sama liiki või sarnast värvi lilledega. Lillede asendamise korral tagab e-pood, et tellimuse rahaline väärtus säilib. Põhitoote puudumisel võtame Kliendiga ühendust.

Tulenevalt müüdavate toodete (lillede) eripärast on tootepildid illustratiivsed ning võivad erineda tegelikust tootest. Toote erisused tootepiltidest on põhjustatud hooajalisusest, lillekasvatajate poolt loodud kasvutingimustest ja/või sordi eripäradest lähtuvalt.

3. Ostu sooritamine

Ostu sooritamiseks valib klient e-poest soovitud toote(d) ja vajutab nuppu “Lisa ostukorvi”.

Ostukorvi lehel saab tellija valida tellimuse kättesaamise viis:

tulen ise järgi (Tallinn, J.Kunderi 21)

transport Tallinna piires 5 eurot

transport Tallinna lähiümbruses 10 eurot (maksimaalselt 25 km Tallinnast)

Floret.ee ei paku e-poe kaupade transporti kaugemale kui 25 km Tallinnast.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse täitmiseks on Klient kohustatud täitma tärniga märgitud väljad ja sisestama küsitavad andmed.

Kassa lehel sisestab tellija korrektselt kontaktandmed, tellimuse tarneaadressi, valib kohaletoimetamise kuupäeva ja kauba kättesaamise viisi.

E-pood ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Kõikide E-poes olevad toodete hinnad on arvestatud eurodes. Makseid teostatakse kas arvega või pangalingi kaudu. Maksta on võimalik ka sularahas kauba üleandmisel.

Floret.ee täidab e-poes vormistatud tellimusi esmaspäevast reedeni kella 11.00 – 19.00 ja laupäeval kella 11.00 – 15.00. Pühapäevaks tellimusi esitada ei saa. Tellimuse täitmiseks samal

päeval kulub 4 tundi. Peale kella 15.00 esitatud tellimused täidetakse järgmisel päeval, välja arvatud pühapäeval. Laupäeval peale kella 12.00 esitatud tellimused täidetakse esmaspäeval.

Kui saaja ei ole kohal, siis võib Kuller jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, töökaaslane vms) kätte. Kui lillede saaja keeldub põhjuseta lilli vastu võtmast, siis tuleb arve täielikult tasuda.

Kohaletoimetamine töövälisel ajal toimub eraldi kokkuleppel ning selleks peab tellija võtma ühendus Floret.ee lillepoega e-posti aadressil info@floret.ee

Ostetud lilleseadele saab ostja ka ise järele tulla. Tellimusele järgi tulles esitab ostja tellimuse numbri, mille e-pood saadab peale ostu sooritamist kliendi e-posti aadressile või isikut tõendava dokumendi.

4. Lepingust taganemine ja kaupade tagastamine

Kuna lillede puhul on tegemist kiiresti rikneva kaubaga ja vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4, ei ole müüjal kohustust kaupa tagasi võtta. E-pood on valmis lilled ümber vahetama või tagasi ostma tingimusel, et ostjal on selleks mõjuv põhjus või kui ostetud tootel esineb suuri puudusi. Tagastamise või vahetamise soovist peab ostja e-poodi teavitama hiljemalt 2 tunni jooksul peale kauba kättesaamist.

Tellimuse tagastamise korral peab tellija esitama tagastamise põhjuse. Kui kaubal esineb puudusi, mis on tekkinud kauba valest käsitlemisest, siis kaupa tagasi ei võeta.

Tagastamisel makstakse tellijale raha tagasi samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus.

Te saate tellimuse tühistada, teatades sellest meile ette vähemalt 48 tundi enne kohaletoimetamise kuupäeva (laupäeviti, pühapäeviti või pühade ajal tehtud või tühistatud tellimused loetakse laekunuks järgmisel tööpäeval). Sel juhul teeme täieliku tagasimakse. Kui tühistamisteade saadetakse vähem kui 48 tunni jooksul, makstakse teile raha tagasi ainult juhul, kui teie tellimuse ettevalmistamine pole tühistamise ajal veel alanud.

5. Kaebuste esitamine

Puudusega kauba puhul on tellijall õigus esitada e-poele kaebus (info@floret.ee) kaheteistkümne tunni jooksul alates kauba üleandmise päevast.

Kaebuste lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid, mis tõendavad, et kaup on ostetud Floret.ee e-poest.

Kaebused lahendatakse 14 päeva jooksul alates kaebuse vastuvõtmise kuupäevast.

Kaebus ei kuulu lahendamisele, kui e-pood tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud tellija süül.

Kokkuleppele mittejõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate isikule või institutsioonile, tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.